Returnering

Har du fortrudt dit køb?

Du har ret til at fortryde dit køb og har 14 dage til at meddelle os om, at du vil returnere din vare. Vi refunderer dit køb 100%, hvis varen er ubeskadiget og tilbageleveret i samme stand og i orginalemballage. Her mener vi den klare pose, som selve varen er pakket i.

Orginalemballage må ikke forveksles med den papkasse eller forsendelsespose ordren leveres i.

Bemærk også, at du selv skal bære omkostningerne forbundet med returnering af varen, medmindre vi har leveret varen til dig ved en fejl, eller at varen ved modtagelsen har været beskadiget eller defekt.

 

Vil du have en anden størrelse?

Hvis du ønsker at bytte et produkt, som du har købt hos kappa.dk til en anden størrelse, skal du returnere den forkerte størrelse som beskrevet herunder, den nye størrelse/ordre skal du blot lægge i webshoppen igen.

 

Sådan returnerer du

Når du skal returnere varer, skal du følge instruktionerne på den returseddel, som er vedlagt i din forsendelse. For at gøre ekspeditionen lettere skal du udfylde retursedlen og huske at angive årsagen til returneringen.

Den forsendelsespose du modtager dine varer i, kan genbruges til at returnere dit køb i. Du kan genbruge forsendelsesposen ved at klippe den op på den markerede linje. 

Da du modtog pakken var der en forudbetalt returlabel med. Denne sætter du blot på din pakke og afleverer den i din lokale GLS Pakkeshop. Bruger du den vedlagte returlabel, trækker vi derfor et fragtbeløb på kr. 79,00 fra det beløb du skal have retur fra os.

Hvis du har behov for selv at sende varen retur til os, uden brug af returlabel, så skal pakken sendes til: Prime Cargo Att.: KAPPA Mønten 7 B DK-6000 Kolding

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

 

Mangler du en returseddel?

Hvis du har mistet din returseddel, skal du kontakte kundeservice, der sender en ny til dig. Du kan kontakte os på ks@primetimedenmark.dk eller tlf. 0045-38192460.

 

Hvilket beløb vil blive refunderet, når du returnerer en vare?

Hvis du fortryder dit køb refunderer vi købsbeløbet minus returforsendelsen.

 

Tilbagebetaling hvis du har fornyet eller spærret dit kort

Hvis du fortryder dit køb og ønsker at returnere, men har fornyet dit kreditkort i mellemtiden, skal du kontakte vores kundeservice på e-mail: ks@primetimedenmark.dk før du sender varen/varerne retur. Vi vil derefter finde en alternativ tilbagebetalingsmåde.

 

Returnering af en forkert eller mangelfuld vare

Skulle det ske, at du modtager en forkert vare, eller der mangler noget i din bestilling, beder vi dig om at kontakte kundeservice på ks@primetimedenmark.dk eller tlf. 0045-38192460 hurtigst muligt med henblik på at få tilsendt en ny vare eller få forsendelsen refunderet.

 

Reklamation

Du har 2 års reklamationsret på alle varer købt på kappa.dk. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du bør kontakte kundeservice på ks@primetimedenmark.dk eller tlf. 0045-38192460), så snart du opdager, at varen er behæftet med fejl. Vi vil bede dig om at sende os et billede af fejlen, sådan at vi hurtigt kan vurdere, hvordan vi bedst kan kompensere. Reklamationsretten gælder for varer, der er mangelfulde i henhold til købeloven. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget. Reklamationsretten dækker ikke fejl som skyldes almindelig slitage, voldsom leg eller forkert brug/vask.

 

Er du i tvivl?

Såfremt der skulle opstå tvivl, er du altid velkommen til at kontakte os på ks@primetimedenmark.dk